НУШ

Стартує НУШ в основній школі (Інформаційно-методичний вісник від ХОІППО) читати

Матеріали вебінару “Про пріоритетні напрями викладання інформатики у 5 -11 класах 2022/2023 навчального року" перейти

Презентація "Про викладання інформатики у 5 класі у 2022/2023 навчальному році" перейти

Презентація "Про пріоритетні напрями викладання інформатики у 5-11 класах 2022/2023 навчального року" перейти

Збірник статей та тез конференції "ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ" перейти

Методичні путівники НУШ перейти

Методичні путівники НУШ (інформатична галузь) завантажити


Оцінювання 2-4 класи НУШ - https://is.gd/ocinuvannia2_4
Оцінювання 5 клас НУШ - https://is.gd/ocinuvannia5
Зразок записів в класному журналі та свідоцтві досягнень - https://is.gd/zrazok_jurnalu5
Розробка навчальної програми на основі модельної - https://is.gd/rozrobka_programy

Зразок титульної сторінки навчальної програми - https://is.gd/tytulka

Онлайн - сервіси для формувального оцінювання

Мета такого оцінювання - відстежити процес навчання дитини, з'ясувати проблеми, отримати зворотний зв'язок для того, щоб покращити результат. З огляду на це і варто обирати серед безлічі різних сервісів ті, які підійдуть найбільше.
🔹Mentimeter- сервіс для створення інтерактивних презентацій з можливістю миттєвого зворотного зв'язку в режимі реального часу.
🔹Formative- сервіс, який пропагує себе якраз, як інструмент формувального оцінювання. Він допомагає в режимі реального часу відстежити процес роботи дитини, за потреби одразу надати зворотний зв'язок.
🔹Classtime - це чудова платформа для миттєвого опитування і відстеження прогресу учнів. Завдяки візуалізації результатів одразу стає зрозуміло, які прогалини в знаннях мають учні, що ще треба повторити.
🔹Socrative - онлайн - сервіс для проведення тестування в режимі реального часу. Також можна візуалізувати дані для прийняття рішень щодо майбутнього навчання.
🔹Google Форми - можна створити завдання різного типу. Є можливість подивитись загальні результати у вигляді таблиць і діаграм.

Комментариев нет:

Отправить комментарий