Наша школа - школа здоров’язберігаючих технологій.
Мета сучасної школи - підготовка дітей до життя. Кожен учень
має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті.
Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій
здоров’язберігаючої педагогіки.
Учитель, володіючи сучасними педагогічними знаннями, при
постійній взаємодії з учнями, їхніми батьками, медичними працівниками та
шкільними психологами, планує й організовує свою діяльність з урахуванням
пріоритетів збереження та зміцнення здоров’я всіх суб’єктів педагогічного
процесу.
Фрагмент уроку інформатики, 5 клас
Фрагмент уроку інформатики, 5 клас
Тема: Текстовий редактор. Введення тексту
Мета: Навчальна.
Ознайомити учнів з поняттям текстового редактора, навчити учнів запускати
текстовий редактор, виробити навички створення нового документу та набору
тексту; навчити розрізняти нижній та верхній регістр
Виховна. Виховувати в учнів
уважність та відповідальність при виконанні завдань по створенню документа,
бережливе ставлення до техніки
Розвивальна. Розвивати творчі здібності, увагу учнів, прищеплювати бережливе ставлення
до свого здоров’я.
Обладнання. Комп’ютери, завдання практичної роботи, програмне
забезпечення ( текстовий редактор, наявність локальної мережі)
Хід фрагменту
ІV. Виконання практичної роботи
Учні запускають програму WordPad, створюють новий
документ та набирають текст практичного завдання (кожен учень отримує картку із
2-3 рядочками вірша)
Щоб здоровими нам бути,
Треба навички здобути,
Про здоров'я піклуватись:
Перш за все — не лінуватись
І здружитися із спортом,
Воду крижану не пити
І ніколи не палити!
Щоб знешкодити мікроби,
Руки мий щоразу чисто,
Не забудь щоденно їсти
Овочі і фрукти різні —
Всі вони тобі корисні.
Вранці й ввечері, мої любі,
Завжди-завжди чистіть зуби.
Про батьків не забувай —
їм здоров'я додавай,
Щастя, радість в дім неси
То здоровим будеш ти!
Фізкультхвилинка для очей -
презентація
V. Вправи для зняття м’язового
напруження
Вихідне положення – стоячи, ноги
разом, руки вниз.
1.
Прямі руки розвести в боки долонями догори, зробивши
вдих.
2.
Схрестити руки перед грудьми, міцно обхопити себе за
плечі, повторити 3 рази.
3.
Кругові рухи ліктями вперед протягом 5 сек.
4.
Кругові рухи ліктями назад протягом 5 сек.
VІ. Релаксація.
Сідайте. Заплющить очі.
Уявить себе в парку біля озера. Там знаходиться чортове колесо. Повільно
обертаються колесо з різнокольоровими кабінками. Оберіть собі одну з них і
слідкуйте за нею очима. Обертається колесо - опускається повільно кабінка.
Стоп. Відкрийте повільно очі і подивіться у далину.
VІІ. Підсумок уроку
Вправа мікрофон
v
Що таке текстовий редактор?
v
Як запусти програму WordPad?
v
Як перейти на новий рядок?
v
Що означають поняття нижній регістр, верхній регістр?
v
Як набрати літеру у верхньому регістрі?
v
Як зберегти документ?
-
Сьогодні на уроці ви виконували практичну роботу,
набираючи текст. Певно, ви помітили, що це рядки з вірша. Використовуючи мережу
класу, я розмістила ваші роботи в один документ та отримала такий вірш
…(запрошую ученицю прочитати)
-
Урок завершено. Бажаю усім нам бути здоровими, адже, як
сказав У.Р.Белінський, без здоров’я неможливе і щастя. До побачення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий